lørdag den 23. januar 2016

For real this time

Jeg kan kort annoncere, at jeg har besluttet, at jeg vil gøre mere ud af at blogge. Der er såmænd ikke noget vildt over det. Jeg har altid skrevet dagbog, sange, digte - og haft stor fornøjelse heraf. Jeg nyder at skrive. Og jeg er ikke bleg for at skrive nogle ting, som andre nok holder lidt igen med. Jeg passer dog på med at ikke at komme til at udlevere andre. Det her er MIN blog - den tager udgangspunkt i mig. Hvordan jeg har det, hvad jeg føler, hvad jeg går igennem og andre ting. 
Jeg ved faktisk heller ikke, om jeg vil ændre navnet fra "Dagbog" til et eller andet andet, for det kan være at bloggen også kommer til at handle om andre ting - som ikke er så private i det. Nuvel, ændringer eller ej, det må tiden vise. Lige nu nyder jeg hvert fald bare tanken om at kunne skrive - og skrive til Jer (og med jer eventuelt). 
Jeg har dermed også besluttet at jeg vil have tydeliggjort min blog noget mere. En af stederne jeg gerne vil det er via bloglovin; 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8693317/?claim=prv4b29z894">Follow my blog with Bloglovin</a>

Jeg kan se, at hver gang jeg lægger et blogoplæg op/ud, så er der mellem 300-600 personer der læser det - hver gang - det synes jeg er vildt. Og vildt hvis det kunne være flere. For jeg forestiller mig, at noget af det jeg skriver om, det kan andre bruge til noget - de kan identificere sig med noget af det. Så jo bredere skare, jo bedre ikke:)
Og... Til jer som læser med; tusinde mange tak:) 
Tit skriver jeg mest for min egen skyld - som skrevet før er det én af mine måder at bearbejde og reagere på- så at I læser det og eventuelt kan "bruge det til noget selv" er bare den fedeste bonus jo:) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar