tirsdag den 27. marts 2012

Hmm... Mærkeligt

Det er tirsdag aften... D. 27.3.12. Jeg har haft en virkelig god dag. Godt samarbejde om opgaveskrivning i skolen idag... (Vi er virkelig seje til det pis), og da jeg kom hjem nåede jeg rigtig mange ting, som jeg havde "gemt til næste dag, og næste dag, og næste dag...". En af tingende var faktisk, at jeg ordnede min egen SKAT! Jeg fik lavet orden i alt mit kørselsfradag/befordring - eller hvad det nu hedder, og hapsisvapsi - nu skal jeg kun betale 977 kr i restskat og ikke 3500 kr - DET KAN VI GODT LI'! Men.... Nu til aften sidder jeg med ondt i ryggen og maven... Og havde lige før lyst til at græde - følte mig vidst lidt alene, lige pludselig... Men det er allerede gået over nu, hih. Det er dejligt at komme herind og oploade sine tanker, så man, på den måde, kan få styr på sine tanker og dermed reflektere over dem - og sig selv... Det er jo en win-win. Apropos den her blog, så er det faktisk også en ting jeg fik gjort idag - og det er jeg også glad for.

Der er egentlig mange ting at være glad for :)
Tootles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar