mandag den 2. april 2012

OMG - en nice weekend, A' lige har haft mig! 


Fredag: Dér var min gruppe og jeg til vejledning og fik go respons og hjælp til det følgende. Derefter fredagsbar "woop-woop", efter var det fest hos mig og da gæsterne var taget hjem hyggede jeg og Rikke med oprydning, dansk film og popcorn <3


Lørdag: Hehe, der vågnede jeg op og var meget tørstig! Og tænkte... "Jeg blev ski da vidst lidt fuld igår, hih" (Men til mit forsvar, havde jeg altså også drukket i 13 timer - der skulle jo have været noget fuldstændig galt med mit bio-system, hvis alkoholen ikke virkede så jo ;) hehe). Men, jeg får heldigvis ikke tømmermænd, så jeg hoppede ud af sengen, hev dynen med, og direkte ud i min al for nice sofa, hvor jeg lagde mig til at se resten af filmen fra om natten af. 
Derefter gik jeg i bad - og iiiiihh, hvor var der rart :) Så tog jeg tøj på, ringede til min ASS og sagde "Nu er jeg klar". For vi havde nemlig aftalt, at vi hun skulle hente mig, og så skulle jeg hjem til hende/dem og hygge. Hun kom lidt derefter og hentede mig. 
Ude ved dem, A'men, vi hyggede SÅ meget - grillede, legede med de små, snakkede og så film... 


Søndag: Vågnede jeg for alvor ved, at den største/ældste af bettemændene kom og hentede mig... (Ih, det var så nuser), så gik vi ned og fik morgenmad, og legede noget mere på gulvet (vi byggede det højeste tårn, det var så fin). 
Om eftermiddagen skulle ASS og jeg i bio os se bla bla Titans - den var suveræn! Og så var jeg hjemme igen. JEG TAKKER FOR EN MEGA HYGGELIG OG DEJLIG WEEKEND, ASS, JESPER OG DE SMÅ!


Nu er det mandag, jeg har ferie (nice, nice, nice) og min mor er lige kommet... Planen er kaffe og matador - MMM! Senere skal jeg hjem til min far og Jane, hvor Ida (min ældste niece) også er, og så skal jeg familie hygge dér - B-E-A-UTIFUL :) heh


Det var blot en bette opsummering ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar